Wednesday, June 8, 2011

Srikandi






ASAL:Reban MatSerama, N9
BAKA :MatSerama
NAMA:Srikandi
Induk betina ni SAP dapat dari reban MatSerama dari tempat tinggal saya di Negeri Sembilan.. Ciri-ciri induk ni memang menjadi idaman kalbu saya.. berdada besar dan ganas mengalahkan ayam jantan. kire kalo dalam dunia manusia ni kite panggil tomboy la.. ahaha tapi hati ada taman~ keh3.. induk ni keje die asek nak carik gadoh ja.. haha sbb tu bagi nama Srikandi kat die. Sekarang ni diberikan tugas sbg pembaka bersama MerahSaga.. da 4 biji telur die.. harap2 ada isi kesemuanye.. Amin..

Thursday, June 2, 2011

Rimau Puteh






video

ASAL:Reban Sendiri
BAKA :MasGading+Induk dari Reban SeramaKelate
NAMA:RimauPuteh
Ayam ni gabungan dari MasGading ngan induk dari reban SeramaKelate yang berdarah kijang.. induk die biasa2 jer.. mungkin darah dr MasGading tu lagi dominan.. kuar la RimauPuteh ni.. bru masuk Muda.. ade gegar jugak ngikut MasGading.. hehe.. tak masuk ngan betina lagi.. ade member kate bg die jadik gile dulu.. haha